رقیه زهرارقیه زهرا، تا این لحظه: 1403 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

دخترگلم💖رقیه زهرا💖همنام با دوشاهزاده ی نورانی

اهل دنیا!

1397/3/25 1:10
نویسنده : مامان وبابا
528 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترعزیزم!

دراین دنیا بعضی انسانهایی زندگی می کنن که شخصیت آدما براشون مهم نیس وباتوجه به ظاهر آدما ومنافع خودشون بادیگران رفتارمیکنن!

وقتی من با اینها هم نشین می شم آرزو میکنم تاچهره ی زشتی داشتم یا لباسای شیکی نپوشم تا رفتاراونا باخودم رو بهتر بشناسم وهرگز قول زبان چرب ونرمشان رانخورم.

تن آدمی شریف است به جان آدمیت

نه همین لباس زیباست نشان آدمیت

آنهابظاهر ادعای دوستی می کنن امادرواقع 

مگسانند گرد شیرینی...

تابهشون نفع برسانی باتو گرمنداما اگر سودی ازتو نبینن دهن به عیب جویی وانتقادت بازمیکنن وحتی عیبهایی برتو میذارن که درتو نیست.منم چون این دسته ازافراد دنیادوست رو میشناسم همیشه میخوام که صادقانه درجمع ظاهربشم تا دستشون رو بشه.مثلا دوستای دیگم وقتی به مهمانی دعوت می شن خودشونو می کشن لباسی خیلی شیک،صورتی کاملا رنگی و آرایشی و ..باهزاران قربون صدقه تا شاید مورد پسند دیگران باشن اما من لباسی ساده و بدون آرایش.،چون دیگه نظر دیگران برام مهم نیس من برای رضایت خدای خودم تلاش می کنم نه جلب توجه دیگران، انسانهایی که زودفراموش می کنن و به محض نفع ندیدن رنگ عوض می کنن.انسانهایی که تامشکلتو ندونن بهت احترام میذارن اماوقتی که تورو دریک سختی دیدن بجای کمک ،همش طعنه میزنن و بیشتربهت محل نمیذارنن وحتی در دلشان احساس خوشحالی میکنن!!

 اماخدای مهربان ما همیشه خریدارماست بدون چشمداشتی ازما که بهش سودبرسونیم.درواقع مارو بخاطر خودمادوست داره نه بخاطرخودش واگه عبادت رو واجب کرده بخاطر اینه که باتوجه به خودش ازغیر او دل بکنیم وبه او توجه کنیم وبه خودش وصل بشیم تاخودش بی منت به ماروزی بده ونیازمارو برآورده کنه و مارو به کمال مطلق وبی نهایت برسونه.

آه مهربان من! اگه تومنو بین این دسته ازافراد تنهارها میکردی چی به سرم می آوردن آنهاکه بجای مرهم، نمک به زخم می پاشند اگه روزی مرا به عهده ی آنهامی گذاشتی چقدربامنت و تکبر بامن رفتارمی کردن اما توخود ضامنم شدی توخود سرپرستی و رزق و پرورش مرا بی منت ومهربانترازمادربرعهده گرفتی باهمه ی نقصها وبدیهایم مرا قبول کردی چون می دانستی غیر توکسی را ندارم ..منو ببخش که وقتی دیگران بدی کردن بازم  پیشون رفتم اما به درگاه تو کمتر! درحالی که تو همیشه به من محبت میکردی عشقی خالصانه به من داشتی ومن حواس پرت،این عشق خالص را ازغیر تو می جستم...

خدایا شکرت که هیچ وقت منو ازدرت نروندی وهیچوقت بدیهامو به روم نیاوردی و عیبمو پوشوندی ومنو هرجورکه هستم می پسندی چون توخالق قلب منی پس هرگز قلبمو نمی شکنی.

خدایا شکرت که منو بغیر خودت امیدوارنکردی وهروقت خواستم بغیر توکمی امید ببندم امیدم ناامیدشده وبدیهای طرفو بمن نشون دادی تابطرف توبرگردم بطرف عشق واقعی وخوشبختی ابدی و رحمت بی نهایت...

منم سعی میکنم مثل خودت خالص  وصادق باشم و همه ی کارهام روبخاطر تو انجام بدم نه اهل دنیا.

خدایامنو بادوستای خودت با اونا که اخلاقشون مثل تویه با اونا که ازجنس توهستن آشنا ودوست کن تامنو زودتر به توبرسونن.

اللهم عجل لولیک الفرج

پسندها (14)

نظرات (10)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
31 خرداد 97 0:23
کاش می شد همه این ادم ها رو از زندگی حذف کرد.دلشکسته
مامان وبابا
پاسخ
سعی می کنم ازشون دور بشم اما کلا نمی شه حذفشون کردباید ظرفیت وجودی خودمو بالا ببرم وبیشتر به خدا توکل کنم که فرمود ومکروا و مکر الله والله خیرالماکرین وبالاتر ازتدبیر و اراده ی خدا اراده ای نیست..و به این آیه شدیدا اعتقاد دارم که هرکه خوبی کرد به خودش خوبی کرده و هرکه بدی کرد به خودش بد کرده و نتیجه ی عمل همه،چه خوب چه بد به خودمان بر می گردد...
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
31 خرداد 97 1:09
الهی و ربی من لی غیرک
مامان و بابامامان و بابا
31 خرداد 97 11:14
اگه کوچکترین کارها را هم بخاطرغیرخدا انجام بدیم واقعا ضرر کردیم ومسابقه ی بهشت رو باخته ایم و درآخرت افسوس وحسرتش بیشتر از این دنیاست
بابا و مامانبابا و مامان
31 خرداد 97 11:29
خوشبحال کسی که باخدا دوست صمیمیه وهرگز دل به دنیا ومردمش نبستهگلگلستاره
مامان صدرامامان صدرا
31 خرداد 97 15:11
جای تاسف داره همچین آدمایی ولی افسوس که هستن 
مامان وبابا
پاسخ
تحملشان هرچند دراین دنیا سخته اما با بدیهایشان بیشتر به یاد مهربانیهای خدا می افتم و یاد می گیرم که مثل آنهانباشم همان مثل ادب ازکه آموختی از بی ادبان!
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
7 تیر 97 0:54
خوشحال میشیم به وبمون سری بزنین
مامان و بابامامان و بابا
9 تیر 97 6:03
خدایا با وجود تو اصلا تنهایی معنایی ندارد😃😃😃😃😃😃😃😃😃
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
9 تیر 97 18:25
سلام خانومی ما پست جدید گذاشتیم خوشحال میشیم حضور گرمتونو توی پست جدیدمون ببینیم ممنون
مامان و بابامامان و بابا
10 تیر 97 5:44
ما مثل دریا خروشان ومواج بسوی اقیانوس  درحرکتیم سنگریزه های کوچک چگونه می تواند مارا ازحرکت بازدارد؟!!! عمرت راصرف انسانهای حقیر نکن و درمسیرحرکت بسوی دوست فقط بخود خدا فکر کن وانرژیت را صرف بیهودگی نکن که فرصتمان اندک است!

15 تیر 97 21:17
سلام به وبلاگ منم بیاید و نظر بدید ممنون محبت